HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Through Fire - Breathe (2016)

**Valcsa** 2017.12.16. 18:51

through_fire_breathe_2016_album_front_cover_www_zenefuleimnek_blog_hu.jpgTeljesen véletlen belebotlás volt nekem ez az együttes: szokás szerint a heti zenelistámhoz keresgéltem új dalokat, mikor rájuk bukkantam. Ugyan a listára akkor már nem került fel a "Stronger" c. daluk, mert már eléggé réginek számított, megjelenés szempontjából, de azért elmentettem magamnak youtube-on, hogy erre majd még visszatérek. :) Pár hete el is kezdtem hallgatni ezt a lemezt, szóval most már megérett rá az idő, hogy blogoljak is róla, pár szóban. :)
A "Through Fire" egy mára már öttagú, amerikai hard rock csapat, Nebraska-ból. 2015-ben alapította a zenekar gitáros-dalszerző-producere, Justin McCain (neki egyébként már volt egy csapata, az Emphatic, ahol mellesleg ugyanazokkal a zenészekkel játszott együtt, akikkel ez az album is elkészült. Mondjuk ezt sosem értettem, hogy miért van, hogy ugyanazok a zenészek új zenekart alapítanak, ahol ugyanolyan zenét játszanak, mint a korábbi csapatukban... o.O Mert hogy belehallgatva az Emphatic zenéjébe, szinte totál ugyanolyanok voltak anno, mint most a TF-el. Jó, most talán picivel erősebb a "hard" vonal a rockban, de nagyjából ugyanaz maradt...)
Viszonylag hamar találtak is maguknak kiadót, a Sumerian Records-szal írtak alá szerződést, tavaly pedig már egy komplett debüt-albumot tudtak a nagyérdemű elé tárni. 
A lemez megjelenése idején még csak négyen voltak, Kyle LeBlanc idén csatlakozott a srácokhoz, basszusgitárosként (az addigi basszeros, Jesse Saint pedig ritmusgitáros lett, tovább színesítve, gazdagítva a csapat zenéjét). Dobos fronton pedig történt egy változás: 2017-től Patrick kilépett, helyére a dobok mögé Grant Brooks került. 

Megjelent: 2016.07.01.

Tagok: 

Justin McCain (szólógitár, háttérének)
Grant Joshua Kendrick (szólóének)
Jesse Saint (basszusgitár, háttérvokál)
Patrick Mussack (dobok)

Tracklist: 

01. Reborn (intro)
02. Breakout
03. Stronger
04. Where You Lie
05. Breathe
06. Take It All Away
07. Dead Inside
08. Lights
09. Blood On My Hands
10. Damage
11. Stronger (Extended Version)
12. Breathe (Extended Version)

Alapból egész jól szórakoztam, míg hallgattam ezt a korongot, szóval ne tévesszen meg senkit, hogy csak ennyi dalt emeltem ki a lemezről. :) Tény, hogy számomra a "Stronger" az egyik legjobb az egész albumon, ezzel ismertem meg a csapatot, és azóta is ez az egyik kedvenc. :) A "Where You Lie" mondjuk hasonlóan fülbemászó, ezt is nagyon megszerettem, a "Breathe" pedig egy lassabb, lírikusabb daluk, de ez semmit sem von le az értékéből, hiába lóg ki ennyire a többi track közül. :)
Keményebb hangvételű, stílusú dalokból is kijutott ezen a lemezen. Ezzel lehet, hogy egyedül maradok, de engem a "Take It All Away" (és helyenként a "Dead Inside" is) pl. kifejezetten emlékeztet stílusban a régi Linkin Parkhoz. 
A lemezen található egy feldolgozás is: a "Lights" eredetileg egy Ellie Goulding-dal, amit én még fősulis koromban szerettem nagyon (pl. ezt a live változatot ), szóval itt kellemes meglepetésként ért, mikor váratlanul felcsendült ezen a lemezen, a srácok előadásában. :) Igazán klassz verziót sikerült készíteniük belőle.
Az album végére egyfajta bonus track-ekként felkerült két dal bővített verziója is. Az egyik a Stronger "dirty" változata, itt ugyanis pl. a "finomított" rádióbarát "forget that, I don't need that" sor kicsit másképpen hangzik: "fuck that, I don't need that". :) (Mellesleg ez a dal anno az Emphatic-os korszakukban is megjelent már egyszer, szóval ez annak egy újra-felvétele. Nekem az eredeti is bejövős amúgy.)
Összességében nézve: újat nem adott a lemez, de nem is unatkoztam. :) Fülbemászóak, kellően technikásak, szerettem. Arra mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok, hogy a későbbiekben majd sikerül-e ezúttal a Through Fire-el nagyobb magasságokba törniük, mint anno az Emphatic-kal.

Through Fire - Stronger

 

 Eddig megjelent klipes dalok:

10/7

 

Címkék: rock hard rock 2016 7* alternativ metal [amerikai] |blog 2017| #Through Fire# ¤Sumerian¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr1613505437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása