HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Skillet - Rise (2013)

**Valcsa** 2014.01.05. 17:13

skillet rise 2013.jpgIndítsuk is a 2014-et a Skillet-tel. :) Valamiért már a megjelenés óta halogattam ezt a lemezt, kedvem sem nagyon volt a Skillet-hez, aztán most, kevéssel szilveszter előtt gondoltam egyet, és elővettem, hogy belehallgatok már (amiket eddig linkeltek ismerősök az albumról, nem igazán nyerte el egyik sem a tetszésemet). Kapásból bele is futottam a "Fire and Fury" c. dalukba, ami nyomban meg is tetszett, nem gyengén. Egyből meg is fogadtam, hogy ez lesz az a lemez, amivel nyitni fogom az új évet a blogomon. Azóta már oda-vissza végighallgattam a lemezt, jó sokszor, szóval megérett arra az idő, hogy végre ajánlani is tudjam. Tényleg. :)
A Rise az egyik legelismertebb keresztény rock csapat, a Skillet kilencedik stúdiólemeze. 2013 júniusában került a boltok polcaira, alig fél év alatt közel 200 ezer példányban kelt már el.
Ez az első lemez, amin Seth Morrisont hallhatjuk szólógitáron a basszeros-vokálos John Cooper, a ritmusgitáros-billentyűs-háttérvokálos Korey Cooper és a dobos-vokálos Jen Ledger mellett. Seth egyébként Ben Kasica-t váltotta a Skillet csapatában: Kasica 10 év után vált ki a csapatból.
A lemezről a "Sick of it" c. dal látott legelőször napvilágot, a SoundCloud-on majd az iTunes-on is. Ezután single-ként megjelent az "American Noise", másodikként pedig a címadó "Rise" is.

Tracklist:

01. Rise
02. Sick of it
03. Good to be Alive
04. Not gonna Die
05. Circus for a Psycho
06. American Noise
07. Madness in Me
08. Salvation
09. Fire and Fury
10. My Religion
11. Hard to Find
12. What I Believe
13. Battle Cry (Deluxe Edition Bonus Track)
14. Everything goes Black (Deluxe Edition Bonus Track)
15. Freakshow (Deluxe Edition Bonus Track)

Le szeretném szögezni, hogy szerény véleményem szerint Jen egy kincs ennek a csapatnak: szuper hangja van, teljesen feldobja a dalokat; nélküle valahogy sokkal unalmasabbak lennének a Skillet dalai. Jobban szeretem azokat a dalokat, ahol a háttérvokálnál több énekbetét jut neki (a helyükben én több szerepet szánnék ennek a tehetséges leányzónak). John rekedtes, karcosabb hangjával párosítva meg pláne iszonyat jól szól ez a tiszta, éles női hang. És élőben sem sokkal rosszabbak ám, mint felvételen: https://www.youtube.com/watch?v=zO0qrIHOUZA
Nem is húzom tovább az időt, rátérek az albumkedvencre: több dal között is vacilláltam. Egyik a Freakshow, ami bónuszként került rá az album deluxe-verziójába. Imádom a dal pörgését, ritmusát, nagyon ki lett találva. Visszafelé haladva, a My Religion annyira másabb annál, mint amit már megszoktunk a Skillettől, hogy muszáj voltam bevenni a legjobbak közé ezt is. :) A Fire and Fury (mint ahogy már az elején említettem) nagyon megtetszett már elsőre (nem titok, hogy ehhez jócskán köze van Jen vokál-részeinek, ahogyan a Salvation esetében is. A Not gonna Die egy tipikus Skillet-dal, hangszerelésileg, zenei felépítést tekintve is; abszolút egyik kedvencem. Egészen jól sikerült a címadó Rise is, bár ez azért annyira mégsem tetszik...
Mindent összegezve, a legeslegjobb dal a lemezen, szerintem (kevéssel körözve le a Not gonna die-t és a Freakshow-t): 

Skillet - Fire and Fury

Eddig magasan ezt a lemezt tartom a Skillet eddigi legjobbjának, persze csak az általam eddig hallgatottak közül - mert hát ki tudja, miféle kincsek rejtőznek még a többi lemezükön: bátran merem ígérni, hogy hamarosan megtudjuk; igyekszem még idén az összes korábbi, eddig kimaradt albumukról blogolni. :)

Osztályzat: 10/9

Címkék: hard rock keresztény rock 2013 9* |blog 2014| [amerikai] ¤Atlantic¤ #Skillet# ¤Word¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr935736023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása