HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Three Days Grace - Transit of Venus (2012)

**Valcsa** 2015.07.23. 13:41

three_days_grace_transit_of_venus_2012.jpgÉn nem tudom, ki hogy bírja ezt a borzalmas meleget; ha tehetem, én ki sem mozdulok a szobámból, ahol még a ventilátorom társaságában is alig-alig bírom... :/ Úgyhogy - mivel figyelem-elterelésnek is tökéletes a zene - inkább hozok is egy új lemezajánlót. :)
Áprilisban blogoltam először a zenekarról, akkor a self-titled albumuk volt soron, most pedig (mivel az egy egész tetszetős lemez volt) ismét elővettem tőlük egyet. Amire a választásom esett, az a csapat 4. stúdiókorongja, ami 2012. október 2-án jelent meg. A lemez címe ("Vénusz-átvonulás") nem véletlen: ötletesen a 2012-es csillagászati eseményről nevezték el az új albumukat, amikor is a Vénusz (amit Esthajnalcsillagként is szokás emlegetni) a Földről nézve épp a Nap előtt vonult át, ami náluk június 5-én volt látható (a ritka jelenséget nálunk 6-án, napkeltekor láthatták a koránkelők, legközelebb pedig itthonról majd csak 2125 decemberében lenne látható, bár télen nem valószínű a ragyogó napsütés...), találóan pedig épp ezen a napon jelentette be a zenekar készülő új lemezük címét és megjelenési dátumát.
Három kislemez került kiadásra az albumról: Chalk Outline, The High Road, Misery Loves My Company.
Ez az utolsó stúdiólemez, amelyen Adam Gontiert hallhattuk vokálozni, ő ugyanis 2012 végén távozott a zenekarból. Adam ügyvédjének hivatalos közlése szerint Adam egészségügyi okokból volt kénytelen távozni a csapatból - és minderről levélben értesítették a zenekar menedzserét (így a tagokat is). Később a csapat tagjai arról számoltak be, hogy igazából nem értik Adam hirtelen távozását a TDG-ből, és csöppet sem esett nekik jól az sem, ahogy Adam ezt velük lekommunikálta. Ahogyan ők fogalmaztak "Szar dolog egy húsz éves kapcsolatnak ügyvéden keresztül véget vetni...". Adam hajthatatlan volt, visszautasította egykori társai megkereséseit, és kijelentette, hogy teljesen biztos a döntésében, a közös munkának vége van. Az viszont nagyon érdekes, hogy a TDG-turnét "egészségügyi okokból" nem tudta vállalni már 2012 decemberétől, januárban azonban már szólókoncertet adott... Hogy is van ez akkor...? A részletekről itt olvashattok. 
A ködös sztoriban az mindenesetre világos, hogy a srácok lenyomták a turnét Adam nélkül is, kihangsúlyozva, hogy a TDG nem egyetlen emberről szól, ők pedig mindenképpen folytatni akarják tovább. Turné-énekesnek a basszeros Brad Walst testvérét, Matt-et kérték fel (aki egyébként a My Darkest Days zenekar énekese is - őrület, hogy épp tegnap találtam rá erre a csapatra merő véletlenségből, és teljesen rá is pörögtem az Every Lie-ra, erre ma írok a TDG-ről, és itt is szóba kerül ez az amúgy nem túl ismert zenekar. :)) ). Azóta Matt maradt állandósra is, sőt idén márciusban kiadták első közös albumukat, a "Human"-t. Az "I am Machine"-t hallottam még csak róla, de ez alapján bizony megtalálták Adam méltó utódját, aki talán még le is pipálja elődjét. :) Szeretem ezt a dalt, és a lemezről is mindenképpen fogok írni a blogon, remélhetőleg nem is olyan túl sokára (bár most egyelőre elég sok album várakozik, hogy végre írjak róluk is, szóval igyekszem... :) ).
Ééés bizony Adam sem tétlenkedett, e hónap végén, 31-én várhatóan kiadja új zenekara, a Saint Asonia első, self-titled lemezét. Emberileg kissé csalódtam benne a fentiek alapján, de még így is elismerem, hogy kiváló zenész és énekes, így esélyes, hogy ez a lemez is sorra fog kerülni nálam, aztán majd írok arról is. Néhány daluk már megtalálható a youtube-on, lehet szemezgetni addig is (én végighallgattam a fenn lévő dalokat, de különösebben nem mozgattak meg bennem semmit, nem éreztem úgy, hogy bármelyiket is replay-eznem kellene, szerintem nem akkora durranás egyik sem... Lehetséges, hogy Adam rossz lóra tett, mikor otthagyta a TDG-t...)
Tagok: Adam Gontier (szólóvokál, ritmusgitár), Neil Sanderson (dobok, háttérvokál, billentyűsök, programozás), Brad Walst (basszusgitár, háttérvokál), Barry Stock (szólógitár)

Tracklist:

01. Sign of the Times
02. Chalk Outline
03. The High Road
04. Operate
05. Anonymous
06. Misery Loves My Company
07. Give in to Me (Michael Jackson cover)
08. Happiness
09. Give Me a Reason
10. Time That Remains
11. Expectations
12. Broken Glass
13. Unbreakable Heart

A legelső érdekesség, ami szemet szúrt, most, hogy írtam a bejegyzést, az a "Give in to Me", hogy ez egy Jacko-feldolgozás... o.O Ez nekem eddig totál elkerülte a figyelmemet, nem is gyanakodtam, hogy ez nem az ő sajátjuk lenne, annyira beleillik a munkásságukba. Tökéletes feldolgozás egy tökéletes dalról - meghallgattam az eredetit is, és nekem az is nagyon bejövős. Sok mindent lehet Jacksonra mondani, de azt semmiképp, hogy nem értett a zenéhez - saját stílusában bizony ő volt A Zene.
Legelső kedvenc a lemezről a "Chalk Outline" volt. Zseniálisak a zenei megoldások benne, az effektek, nálam ezek vitték a prímet, de persze összességében maga a dal is fantasztikus. :)
Az "Operate" úgy ahogy van, nagyon szerethető, igaz, nem egy eget rengető dal, de messze az egyik legjobb az albumon. Ezt követi az "Anonymous", amit szintén nagyon megkedveltem. Lassan építkezik, a refrénre pedig robban a bomba; az egyik legfogósabb refrénje mindenképpen ennek van. 
Ami még a kihagyhatatlan kategóriába tartozik számomra, az a "Happiness", pörgős rockdal, post grunge hatásokkal - kötelező! :)
Nekem ez a lemez határozottan tetszett. :) Ahhoz képest, hogy 2003-as lemezükre 8,5-et adtam, ez most simán érdemel fél ponttal többet is. Ez viszont a maximum, mert annyira azért nem nyűgözött le, hiába van rajta ennyi jó dal - nekem valami még akkor is hiányzott a tökéleteshez.

Kedvenc dal az albumról:

Three Days Grace - Chalk Outline

 

10/9

Címkék: 2012 hard rock post grunge 9* alternativ metal |blog 2015| #Three Days Grace# [kanadai] ¤RCA¤

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr747648998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása