HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Panic! at the Disco - Vices & Virtues (2011)

**Valcsa** 2011.04.15. 19:10

Ééés igen! Itt van, végre megérkezett! ^^ Rég vártam ennyire albumot, mint most ezt. Nagyon megérte. *.*
Azt így elöljáróban le kell szögeznem, hogy aki egy baromi ütős, "most kirúgjuk a ház falait" típusú cédére számít, akkor ezúttal is csalódni fog: a srácok a korábbi formájukat hozzák, akik eddig nem szerették a zenéjüket, kevés a valószínűsége, hogy ezentúl majd fogják.
Bár - mint említettem - nem sok újat nyújt a lemez, mégsem nevezhető unalmasnak, vagy egysíkúnak. Nekem nagyon tetszett már első hallásra is, a márciusi megjelenés óta folyamatosan ezt hallgatom - fergeteges, és tényleg megunhatatlan. Már annyira hiányzott ez a P!ATD-hangulat. :)
Kisebbfajta zűrzavar övezte a lemez megszületését, a csapat immár 4 helyett csak 2 taggal folytatja a zenélést - ami engem illet: a lényeg, hogy az énekes, Brendon Urie a helyén maradt. ^^ Egyszerűen imádom ezt a pasit, úgy ahogy van... A hangjától meg egyenesen libabőrödzöm. =)
Mivel a fő-dalszövegírójuk, Ryan Ross gitáros volt az egyik távozó tag, így Brendonra hárult a feladat, hogy tényleges frontemberré váljon, és a dalkovácsolás feladata is az övé lett. Úgy tűnik, Brendonnak és Spencer Smith dobosnak sikerült megbirkóznia ezzel az új helyzettel, hisz az album viszonylag pozitív visszajelzéseket kapott, sok kritikus dicsérte a zenei sokszínűségét is. Tény, hogy elképesztően jól variálják a hangzásokat, különböző zenei elemeket.
Egyébként az is érdekes, hogy míg az előző albumnál arról írhattam, hogy a "Panic" szó utáni felkiáltójel lekerült (akkoriban ráadásul ezt a bandatagok meg is magyarázták, hogy miért) - most mégis újra itt virít az új album borítóján. Ki érti ezt...? :) Egy kritikus szerint "végig ezt volt a titkos összetevő". Ebben lehet valami, már ha csak azt vesszük, hogy az előző album nekem is kevésbé tetszett, és a tagok száma is a felkiáltójel levétele után fogyatkozott meg - egyébként ezt a lépést azzal magyarázták, hogy a célok, tervek kezdtek más irányt venni, így békés módon, de kénytelenek voltak elhagyni a bandát.

Tracklist:

01. The Ballad of Mona Lisa
02. Let's Kill Tonight
03. Hurricane
04. Memories

05. Trade Mistakes
06. Ready to Go (Get Me Out of My Mind)
07. Always
08. The Calendar
09. Sarah Smiles
10. Nearly Witches (Ever Since We Met...)
+Bonus Track: Stall Me
+Bonus Track: Oh Glory

Az album megjelenéséről én konkrétan a youtube-ról értesültem: a The Ballad of Mona Lisa videója került elém teljesen véletlenül; meg is lepődtem, mert őszintén bevallva: tehetségesek, de nem fűztem túl nagy reményeket ahhoz, hogy eljutnak odáig, hogy elkészítsék a harmadik albumukat is.
Mindenesetre, amit nagyon megszerettem most a lemezről:

Panic! at the Disco - Hurricane

 

Osztályzat: 10/9

Címkék: pop rock 2011 9* |blog 2011| [amerikai] #Panic! at the Disco# ¤Fueled by Ramen¤ ¤Decaydance¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr892828965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Valcsa** · http://zenefuleimnek.blog.hu 2013.08.01. 21:44:10

Előreláthatólag október 8-án jön az új Panic-lemez, "Too weird to live, too rare to die" címmel. Az első dal már ki is jött róla, "Miss Jackson" címmel.(Én már nagyon várom az új lemezt, remélhetőleg nem lesz az egész anyag ennyire Fall Out Boy-os, mint amennyire a Miss Jackson... :/ Kicsit kezd is hiányozni már a régi Panic!...)
süti beállítások módosítása