HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Seether - Holding Onto Strings Better Left To Fray (2011)

**Valcsa** 2011.06.22. 15:38

Nagyon úgy látszik, hogy nekem az a végzetem, hogy soha ne értsek egyet a nagytöbbséggel... :/ Szörfölgettem kicsit a neten, mielőtt beléptem volna ide kritizálni az albumot... Kíváncsi voltam, hogy így a megjelenés után valamennyivel több, mint 1 hónappal, hogyan vélekednek róla azok, akik már hallották. A legtöbb helyen csak azt látni, hogy pocskondiázzák az albumot, hogy mennyire üres, meg sablonos, és hogy csalódtak. Ezt én igazán sajnálom, mert nekem ezúttal is sikerült olyan dalokat találnom a lemezen, amiket még biztosan sokáig fogok hallgatni. Én arra törekszem, hogy nem egy-kétszeri meghallgatás után alkotok véleményt egy albumról, amin (legtöbbször) az előadó(k) hónapokig dolgoztak... Megtisztelem annyival, hogy heteket rááldozok, hogy újra és újra végigpörgessem, és találjak benne valami igazán jót. És most is találtam.
A Country Song a lemez egyik érdekessége. Kilóg a sorból, elüt a többitől, mondhatni lázad. :) Igaz, a félhangok keltette alteres beütés végiglengi az egész albumot, ettől sugároz egy viszonylagos negativitást. Ezt nehéz megfogalmazni - valami olyasmi, hogy süt a nap, csak kicsit takarják a felhők :D és ez zenébe öntve. Hülyeségnek hangozhat, de nekem a Seether ezt jelentette eddig is, és eztán is. Hogy a kicsit lágyabb, pop dallamot képes keresztezni ezzel a keményebb vonalvezetéssel. És ettől kapunk egy különös elegyet, ami nem biztos, hogy bejön mindenkinek, de én szívesen hallgatom. :) Úgyhogy aki szereti a Seether zenéjét, és erre azt mondja, hogy mégsem tetszik, annak ajánlom, hogy hallgassa meg még jópárszor. Kizárt, hogy tényleg nem talál egyetlen olyan dalt sem, amit kicsit magáénak tud érezni. :)
Az első, ami igazán megütötte a dobhártyámat, az a Fade Out volt. Sokáig csak ezt az egy dalt hallgattam a lemezről. Ez a dobjáték egyszerűen fenomenális benne. Imádom. Aztán ott a Master of Disaster, ami tényleg egy mestermű, erre jobb szót nem találok. Eléggé neki voltam keseredve, hogy akárhogy kerestem a neten, nem találtam megfelelő segítséget, hogy hogyan is tudnám eljátszani gitáron. :/ Viszont teletorokból éneklem még mindig, azóta is, bármikor meghallom (jó, persze, mikor olyan a helyzet, hogy lehet... :D).
Nem hiába mondtam ám a poszt elején azt a többször meghallgatós dolgot: a Forsaken-be pár napja szerettem bele "hóthalálosan". Viszont a Here and now, amit a bandatagok egy központi track-nek tartanak (és aminek egy dalszövegrészletéről kapta - kicsit másképpen - az album a címét), nekem annyira nem jött be. :/
A Pass Slowly-nak az eleje nekem mindig a Quimby - Most múlik pontosan-t juttatja eszembe. Ettől eltekintve viszont egy igazán jó kis dal ez. És ha még további hasonlítgatásokba bonyolódunk: a No Resolution-ban meg mintha lenne egy csipetnyi Nickelback...
De a Seether attól még Seether; az énekest pedig, Saron Gas-t továbbra is lehengerlőnek tartom (igaz, élőben nem dobok hátast a hangjától, de lemezen jól szól, az a lényeg).

Tracklist:

01. Fur Cue
02. No Resolution
03. Here and now
04. Country Song
05. Master of Disaster

06. Tonight
07. Pass slowly

08. Fade Out
09. Roses

10. Down
11. Desire for Need
12. Forsaken

Ami a legnagyobb hatást gyakorolta rám, az mindenképpen a Master of Disaster (második helyen pedig biztosan a Forsaken állna):

Seether - Master of Disaster

Osztályzat: 10/8,5

Címkék: pop 2011 post grunge alternativ rock 8.5* |blog 2011| Seether

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr313006172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Valcsa** · http://zenefuleimnek.blog.hu 2014.05.20. 00:12:01

Az elmúlt pár órában bőven volt okom örömködni, ezt csak tetézi, hogy miután kicsit szétnéztem a Seether háza táján, azt kellett látnom, hogy bizony, ez a nap is eljött, már csak szűk másfél hónap, és jön az új Seether-korong is (július elsején), "Isolate and Medicate" címmel. Hurrá! :))
Az első single pár hete jött ki, a "Words As Weapons" című, ami itt meg is hallgatható:
www.youtube.com/watch?v=43ZNtVffOu8
Mindenképpen ígéretes! :)
süti beállítások módosítása