HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Evanescence - Evanescence (2011)

**Valcsa** 2012.07.06. 12:05

evanescence evanescence 2011.jpgFolytassuk a külföldi albumok sorát: most egy Evanescence-albumot hoztam, mégpedig a legújabbat, melyre sokan oly' sokáig vártunk. 
Az Evanesence-lemezek sorában harmadik ez az alkotás (ha nem számoljuk az In The Shadows-t, amit én önálló albumnak vettem, hisz tele van olyan dalokkal, amelyek egyetlen más lemezen sem jelentek meg, ennek ellenére mégsem tüntetik fel sehol Evanescence-kiadványként... :/)
Én, személy szerint kicsit úgy érzem, hogy a banda megsínylette Ben Moody távozását... :/ Valahogy nem olyan már ez sem, mint az előzőek (főleg az első, Fallen-album, aminek még Ben is szerves része volt...). Amy Lee hangjáért még mindig maximálisan rajongok, és persze néhány egészen jó dal íródott erre a lemezre is, de valahogy mégis kevésnek érzem... Bár két évig dolgoztak a dalokon, mégsem érzem, nekem nem jön át... Az album címénél is lehettek volna kicsit kreatívabbak: elfogadható, hogy első lemezes előadók self-titled lemezt dobnak piacra, egyfajta bemutatkozásként, de itt nem értem, hogy esetükben mi indokolta. Nekem a cím is összecsapottnak tűnik ("a f*szom se gondolkodik rajta tovább, legyen Evanescence a címe, azt' jó'van, olyan még úgysincs..."). A borítón sem igazán látszik a nagy fáradozás, bár az egyszerűsége ellenére ezzel még ki is vagyok békülve.
Egyébként nem igazán értem, miért halasztgatták 2011 októberéig a lemez megjelenését: először arról volt szó, hogy 2010 augusztusában (legkésőbb szeptemberben) piacra kerül a korong, ám a felvételek leálltak, és új producer került a csapat élére (ezek után már önkéntelenül felmerül a kérdés: Amy-ékkel ennyire nehéz lenne együtt dolgozni? :/).
A lemez a kritikusok körében sem aratott elsöprő sikert: sokan azért bírálták, hogy túlontúl hasonló az album a korábbiakhoz (a dallamvezetés, és a hangulat nagyon hasonló, én mégse mondanám, hogy ugyanolyan... -.- nekem a régebbiek ezerszer inkább tetszettek...). 
Amy-ék célja az új lemezzel az volt (az énekesnő elmondása alapján), hogy "jobb, erősebb, érdekesebb" dalokat alkossanak - sajnos én úgy látom, ezt nem teljesen sikerült megvalósítaniuk... :/ Én kicsit elfogult Evanescence-rajongó vagyok, még a "kezdetek kezdetéről", így akármit csinálnak, nekem tetszeni fog, de el kell ismerni, hogy nem 100%-os anyagot adtak ezúttal ki a kezeik közül...Állítása szerint most szakítottak a hagyománnyal, miszerint Amy és +1 fő írta a dalokat, és ezúttal minden csapattag hozott valami újat, mindenki tett hozzá valami sajátot a dalokhoz, és a legjobb az egészben, hogy mindnyájan egy irányba tartanak, ezért nincsenek számottevő súrlódások a céljaikat illetően, hogy milyen zenét is játsszanak. Ennek ellenére én talán túl sokat vártam ettől a korongtól... :/ A legelső single a lemezről a "What you want" volt, engem ez teljesen meggyőzött, bár függő épp nem lettem tőle...

Tracklist:

01. What you want
02. Made of Stone
03. The Change
04. My Heart is broken
05. The Other Side
06. Erase this
07. Lost in Paradise
08. Sick
09. End of the Dream
10. Oceans
11. Never go back
12. Swimming home

Talán kevesen tudják, hogy a "Made of Stone" c. daluk bekerült a legújabb Underworld-filmbe is (a negyedik részébe, mely "Az ébredés" alcímet viseli - megjegyzem elég jó kis film... És kicsit nagyot néztem, mikor a végén felcsendült ez a track. :) )
Összességében tehát nem lettem elcsábítva, nem vett le a lábamról, nem alakult ki függőség, szóval ezen tények függvényében ennél több pontot nem is tudtam adni... :/ A kedvenc kiválasztásánál pedig végre egyértelműen rá tudom vágni, hogy melyik a legeslegjobb dal az albumon, klasszisokkal:

Evanescence - My Heart is broken

Osztályzat: 10/7,5

Címkék: rock metal gothic 2011 evanescence melodic 7.5* |blog 2012|

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr574632812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása