HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

/ The Best of 2013 /

**Valcsa** 2014.01.02. 15:27

Az új év 2. napján - lévén első bejegyzésem ez évben - mivel is kezdhetném mással a blogolást, mint hogy számvetést készítek az óévben hallgatott albumokról, a tavalyi bevált séma alapján. :) Végigpörgettem az utóbbi 80 lemezajánlót, újra meghallgattam a legjobb dalokat – már kicsit ez is kihívás volt, mivel több, mint 5 óra zene ez így együtt, szóval nem kevés…o.O És azt kell írjam, boldog vagyok, hogy az elmúlt évben ennyi szuper (és kevésbé szuper) lemezzel hozott össze a véletlen: zömében tényleg megérzésszerűen nyúltam az albumokhoz, és sikerült is többnyire beletrafálnom. Sose rosszabb évet! :)

A kis „monológom” utóirataként köszönöm mindenkinek, akitől pozitív visszajelzést kaptam (pl. elújságolta, hogy az egyik bejegyzésemnek köszönhetően talált rá egy olyan bandára, ami később kedvence is lett – jó érzés, hogy a saját kis írományaimat mások is hasznosnak találják, még ha csak kicsit is :) ). Aki szeretne még üzenni nekem, de nem tagja a blog.hu-nak, az megteheti a zenefuleimnekblog@gmail.com címen (a „sz@rozással” viszont kéretik békén hagyni továbbra is… -.- Ha nem tetszik, olvass mást.)

Most pedig lássuk is a listámat! :)

blog1.JPG

blog2.JPG

01. Icon For Hire - Rock and Roll Thugs ( 10* )
02. Fanka és Kowa - A bölcsődtől a sírodig ( 10* )
03. Hollywood Undead - Outside ( 10 * )
04. The Dirty Youth - Fight ( 10* )
05. Dalriada - Hunyadi és Kapisztrán nándorfehérvári diadaláról ( 10* )
06. Thousand Foot Krutch - Courtesy Call ( 9,5* )
07. Road - Világcsavargó ( 9,5* )
08. Panic! at the Disco - Far Too Young to Die ( 9,5* )
09. Obsidian Shell - Elszállt a madár... ( 9,5* )
10. Tankcsapda - Mi a f*sz van? ( 9,5* )
11. Tarja Turunen - Damned and Divine ( 9,5* )
12. Echo of Dalriada - A rab gólya ( 9,5* )
13. Five Finger Death Punch - Far from Home ( 9* )
14. Nightwish - Walking in the Air ( 9* )
15. Elefánt - Kerülöd a napfényt ( 9* )
16. Road - Nem kell más 2. ( 9* )
17. Rómeó Vérzik - Amíg élünk ( 9* )
18. Lordi - Hard Rock Hallelujah ( 9* )
19. Amorphis - Her Alone ( 9* )
20. Halestorm - Mz. Hyde ( 9* )
21. Papa Roach - Give Me Back My Life ( 9* )
22. Avenged Sevenfold - Buried Alive ( 9* )
23. The Pretty Reckless - Just Tonight ( 9* )
24. System of a Down - Roulette ( 9* )
25. Five Finger Death Punch - The Pride ( 8,5* )
26. System of a Down - Lonely Day ( 8,5* )
27. Icon For Hire - Off with her Head ( 8,5* )
28. Breaking Benjamin - Had Enough ( 8,5* )
29. System of a Down - Radio/Video ( 8,5* )
30. Bullet for My Valentine - P.O.W. ( 8,5* )
31. Echo of Dalriada - Igaz hittel ( 8,5* )
32. Amaranthe - Hunger ( 8,5* )
33. Papa Roach - Born with Nothing, die with Everything ( 8,5* )
34. Obsidian Shell - Die with Me ( 8,5* )
35. Guns N' Roses - Sweet Child o' Mine ( 8* )
36. Deuce - The One ( 8* )
37. Fall Out Boy - The Phoenix ( 8* )
38. Blackmore's Night - Dancer and the Moon ( 8* )
39. Sum 41 - Pieces ( 8* )
40. Kárpátia - Keleti Kárpátok ( 8* )
41. Shinedown - Burning Bright (Sanford Mix) ( 8* )
42. Seether - FMLYHM ( 8* )
43. Kárpátia - Magyarnak születtem ( 8* )
44. Dope - Nothing For Me Here ( 8* )
45. Alvin és a Mókusok - Kihalt minden ( 8* )
46. Seether - Remedy ( 8* )
47. Anti Fitness Club - Kötéltánc ( 7,5* )
48. Dalriada - Hajnalpír ( 7,5* )
49. De Facto - Angyalszív ( 7,5* )
50. Dead by April - Losing You ( 7,5* )
51. Billy Talent - River Below ( 7,5* )
52. Kowalsky meg a Vega - Herceg fehér lovon ( 7,5* )
53. Zanzibar - Normális vagyok ( 7,5* )
54. Magashegyi Underground - Árnyékok (km. Beck Zoli) ( 7,5* )
55. Kárpátia - Felvidéki táj ( 7,5* )
56. Nirvana - Smells Like Teen Spirit ( 7* )
57. Fall Out Boy - 27 ( 7* ) 
58. Disturbed - Inside the Fire ( 7* )
59. Seether - Tied My Hands ( 7* )
60. Apocalyptica ft. Matthias Sayer - Hope Vol.2 ( 7* )
61. Skydrive - Te vagy az ( 7* )
62. 30 Seconds To Mars - Up in the Air ( 7* )
63. Daughtry - Outta My Head ( 7* )
64. Thousand Foot Krutch - Welcome to the Masquerade ( 7* )
65. Kowalsky meg a Vega - Magadban másokat ( 7* )
66. Tankcsapda - Törölköző teniszütőkkel ( 7* )
67. Nickelback - When We Stand Together ( 7* )
68. Nightwish - Come cover Me ( 7* )
69. Eluveitie - Tegernakô ( 7* )
70. Green Day - Kill the Dj ( 7* )
71. April Sixth - Dear Angel ( 6,5* )
72. Angeles Drake - Idle ( 6,5* )
73. Simple Plan - Untitled (How Could This Happen to Me?) ( 6,5* )
74. Within Temptation - Enter ( 6,5* )
75. Avril Lavigne - Nobody's Home ( 6* )
76. Nickelback - How You Remind Me ( 6* )
77. Breaking Benjamin - Home ( 6* )
78. Hoobastank - Out of Control ( 5,5* )
79. Paramore - Pressure ( 5,5* )
80. Tankcsapda - Anarchia ( 5* )

Kedvenc előadóm 2013-ban: Icon for Hire. Különlegesek, egyediek, és imádom a zenéjüket. Igazából nem is kell több, teljesen levettek a lábamról. *-*

Az év legnagyobb pozitív csalódása: Fanka és Kowa közös „Expedíció”-ja. Kezdjük ott, hogy ez nem egy rock lemez. Nagyon nem. Másrészt nyílt titok, hogy kizárólag Kowa miatt hallgattam a lemezt, bár tudtam, hogy ez még a Kowalsky meg a Vega zenéjéhez képest is nagyon limonádé lesz. Aztán leesett az állam: a szövegek még a szokásosnál is jobbak, őszinték, helyenként kellően fájdalmasak, limonádénak itt nyoma sincs, Fankadelivel meg konkrétan a lemez hallgatása során ismerkedtem: sosem hallgattam még a zenéjét, de azt kell mondjam, ő is nagyon jó. Szuper páros ők így ketten, reménykedem a folytatásban, nagyon! ^^

Akiknek az idén hallgatott lemezétől többet vártam: 30 Seconds to Mars (2013-as, legújabb lemeze, a „Love Lust Faith + Dream”). Ez engem most nem bűvölt el annyira, mint pl. az eggyel korábbi „This is War” lemezük… :/ Vannak rajta nagyon jó kis dalok, de kevéske, még így is…

Akiknek idén a legtöbb albumát hallgattam: Dalriada. Még mindig szeretem a zenéjüket. Kár, hogy most már elfogytak a korábbi lemezeik is: már minden lemezükről blogoltam… :(

Akiknek a zenéjével idén ismerkedtem meg (idén blogoltam róluk először): Icon For Hire, The Dirty Youth, Thousand Foot Krutch, Five Finger Death Punch, The Pretty Reckless, Avenged Sevenfold, Elefánt, Amaranthe, Shinedown, Dope, Guns N’ Roses, Blackmore’s Night, Sum 41, Dead by April, De Facto, Disturbed, Nirvana, Skydrive, Angeles Drake, April Sixth, Simple Plan

A legkülönlegesebb album: Minden kétséget kizáróan a Blackmore’s Night „Dancer and the Moon”-ja. Soha életemben még csak nem is hallottam reneszánsz folk rockról, szóval elég érdekesre sikeredett az ismerkedésem a zenekar zenéjével. És a hatás nem is maradt el… :)

Az év leginkább várt albuma: A Panic! at the Disco „Too Weird to Live, Too Rare to Die!” – abszolút. A korábbi lemezeiket (leginkább a 2005-öst és 2011-est) nagyon szerettem, és szerencsémre nem is kellett csalódnom az új anyagban sem. (:

Az év felfedezettje: Nálam maximálisan az Elefánté ez a cím. :) Komolyan, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni a zenéjük… *-* (A Vad Fruttik által már kupálódtam kicsit alternatív rock fronton, de nem gondoltam, hogy még az Elefánt zenéje sem lesz meredek, sőt, imádtam! ^^)

Idén hallgatott magyar (előadójú) albumok száma: 24

2013-as megjelenésű hallgatott albumok száma: 12

Összes véleményezett album a blogon: 210


És természetesen itt a szokásos lejátszási lista is a 2013-ban blogolt legjobb dalokról. :) Katt a videó alsó sorában a "Youtube" felirat melletti ikonra (Lejátszási lista), ekkor bejön a lista, ahonnan ki lehet választani a meghallgatni kívánt dalt. Ha valamelyik dalt nem játszaná le, mert le van tiltva a beágyazás, akkor kattints szintén a jobb alsó sarokban a "YouTube" feliratú gombra, ekkor átugrik a youtube-ra, ahol aztán gond nélkül meghallgathatod az adott dalt. Jó zenehallgatást! ^^

Két dal nincs fenn youtube-on, így ezeket ezúttal is külön linkelem: 

Skydrive:

Angeles Drake:

http://criterionmusiccorp.com/catalog/titles/idle/

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr995721400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása