HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Óriás - Jön (2008)

**Valcsa** 2014.03.19. 23:36

óriás jön 2008.jpgSokat tanakodtam, hogy írjak-e egyáltalán bármit is erről a lemezről. Aztán úgy döntöttem, hogy írok, bár erre igazából csak 1 dalnyi okom volt...
De nézzük is meg pontosan, hogy ki/mi is az az Óriás?
2005-ben Egyedi Péter gitáros-énekes és Örményi Gábor basszeros az előző zenekaruk, az Annabarbi feloszlása után gondolt egy nagyot, hogy ők bizony folytatják a csapatban zenélést, és meg is alapították az Óriást. Örömzenélgetésnek indult; dobosként megfordult náluk a Kispál és a Borzból Michael Zwecker és az Isten Háta Mögött-dobos Hortobágyi László. Aztán 2007-ben állandó tagként csatlakozott hozzájuk Nagy Dávid dobos (aki azóta is tagja a zenekarnak), és el is kezdték felvenni legelső nagylemezüket, ami 2008-ban "Jön" címmel, szerzői kiadásban meg is jelent.

 

Tracklist:

01. Az a kellő hő
02. Ólompehely
03. Az anyag elég
04. Mind' a helyére
05. Üdv itt újra a szárazon
06. Ollózó
07. Nem szól
08. Fát dönteni
09. Szívnyitó
10. Szájon át
11. Ahol jó

Ne utáljatok nagyon érte, de szerintem ez az album úgy alle az égvilágon semmiről nem szól... Oké, hogy alternatív zene, és ugyebár alterzene esetében a dalszövegből is kisbicskával kell kihámozgatni, hogy mit is akar mondani (ha akar egyáltalán), és mindenki azt ért bele, amit akar, de itt én komolyan semmi értelmet nem találtam... Pedig alapjában szeretem az altert. De ez tényleg csak örömzenélgetésnek tekinthető, bár nekem még ilyen szinten sem igazán tetszett...
Én tényleg megpróbáltam, nagyon kerestem a dalok között olyat, amit megszerethetnék, de nem igazán találtam... Egyedül talán a "Mind' a helyére" c. szerzeményüket tudnám kiemelni, de ennek is inkább a refrén-dallam az, ami megfogott. Aztán itt az "Az a kellő hő" - na mondjuk még ez is egészen jó lett, tetszik. Igazából ami kicsit is tetszett, azt már jelöltem is a számlistán, de még így is csak ennyit találtam... :( 
Az a dal pedig, ami miatt egyáltalán megírtam ezt a bejegyzést, az a "Fát dönteni". :) Ezt viszont nagyon szeretem! ^^ Még évekkel ezelőtt láttam youtube-on a videóját ennek a számnak, és egyből beleszerettem, pedig nem mintha ez bármi értelmesről szólna... :D Mégis annyira tetszik! Egyik ismerősöm emlegette akkoriban ezt a dalt állandóan, és egy délután én is rákerestem, hogy tudjam már, hogy miről beszél. :D Aztán azóta én is hallgatom. :D
Legjobb dalként mi mást is tudnék kiemelni, menjünk hát fát dönteni - de szigorúan csak úgy, hogy senki se féljen. ;)

Óriás - Fát dönteni

Osztályzat: 10/5,5

Címkék: 2008 magyar előadó alternativ rock 5.5* Óriás |blog 2014|

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr95870400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása