HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Twisted Sister - Stay Hungry (1984)

**Valcsa** 2014.05.12. 21:44

twisted sister stay hungry 1984.jpgValahogy továbbra sem megy a gyakrabban blogolás ezekről az "időutazós" lemezekről... :/ Ha így haladok, majd valamikor június elejére végzek csak a '80-as évekkel, pedig nem így terveztem - igyekszem azért valahogy begyorsítani magam.
1984-ből egy Twisted Sister-lemezt hoztam. Ismét egy olyan banda, akiket már sokszor hallottam emlegetni, egyébként meg nem nagyon tudom hová tenni őket; pedig ezen a lemezükön is jócskán van ismert dal, amit még én is hallottam itt-ott, csak épp nem tudtam, hogy ez Twisted Sister. :D
Pályafutásuk 1972-ben indult, New York-ból. Többször is feloszlottak, majd újra-alakultak, legutóbb 2003-ban, azóta ismét aktívak, bár nagylemezt idestova 10 éve, 2004-ben adtak ki legutóbb.
Silver Star néven indult a zenekar, de pár hónapnyi zenélés után átkeresztelkedtek Twisted Sister-re (a gitáros Jay Jay French nyomására, aki utálta a Silver Star nevet). A tagok ezután sorra léptek a távozás mezejére, az akkori felállásból csak French maradt, aki hamarosan új tagokat gyűjtött maga köré.
A csapat tagjai a lemez idején: Dee Snider (ének), Eddie "Fingers" Ojeda (szóló- és ritmusgitár, háttérvokál), Jay Jay French (ritmus- és szólógitár, háttérvokál), Mark "The Animal" Mendoza (basszusgitár, háttérvokál), A. J. Pero (dob, ütőshangszerek).

Tracklist:

01. Stay Hungry
02. We're Not Gonna Take It
03. Burn in Hell
04. Horror-Teria: (The Beginning)
05. I Wanna Rock
06. The Price
07. Don't Let Me Down
08. The Beast
09. S.M.F.

Jellemző a csapatra, hogy dalaikban gyakori téma/motívum a szülő és gyerek közötti konfliktusok és az oktatási rendszerrel szemben megfogalmazott kritikák (na, azon pl. ma is bőven lenne mit kritizálni).
Bár a tagok öltözködését illetően van kapcsolat a csapat és a '80-as évek glam metál mozgalma között, mégis a zenekar agresszívebb zenei stílusa ötvözve sminkkel és női ruhákkal kellően groteszk ahhoz, hogy elkülönüljenek, kiváljanak a többi glam metál banda közül. (Ezt egyébként maga a csapat is tagadja, és sérelmezik, ha glam metál bandának titulálják őket.) Így inkább tekinthetők fura maskarákba bújt heavy metál zenészeknek.
Mint ahogy már fentebb is említettem, az albumon több olyan dal is van, amit már ismertem korábbról, a We're Not Gonna Take It pl. ilyen. :) Ahogyan az I Wanna Rock is (ez filmekben is feltűnt, most ami eszembe jutott, az a CoolTúra - mikor a srácok utaznak a vakok iskolájából elkötött iskolabuszon, akkor pl. ezt éneklik :D).
Szót érdemel még a The Price, ami a lemez többi dalától kissé idegen, mégis teljesen szerethető. :)
A Burn in Hell magas hangjairól az jutott eszembe, hogy ezt akár a Disturbed énekese, David Draiman is énekelhetné, mert ezek a magas, rezegtetve kitartott hangok totálisan egyeznek. :) Talán Dee-től leste el David? :)) (Ehhez kapcsolódóan mindenkinek figyelmébe ajánlom a refrént.)
Próbáltam tényleg csak a legjobbakra szorítkozni a számlistán való jelölgetésnél, de valahogy ez nem jött össze... :'D Nincs mit tenni, én imádtam ezt a lemezt, nagyon-nagyon tetszett, maximálisan ajánlom! :)
Legjobbnak pedig szándékosan egy talán kevésbé ismertebb dalukat választottam, számomra ez a legnagyobb kedvenc:

Twisted Sisters - Don't Let Me Down

Osztályzat: 10/10

Címkék: 1984 heavy metal 10* |blog 2014| -TimeTravel1- [amerikai] ¤Atlantic¤ #Twisted Sister#

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr426157358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása