HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Papa Roach - F.E.A.R. (2015)

**Valcsa** 2015.07.01. 16:13

papa_roach_fear_2015.jpgEzzel az igényes és fantaszti-kus borítóval (és nem kevésbé igényes és fantasztikus tartalommal) érkezett meg január végén az idén 22 éves Papa Roach zenekar új, szám szerint 8. stúdiólemeze.
Harmadik, "Love-hatetragedy" névre keresztelt lemezük óta nem volt ennyire sikeres albumuk: a F.E.A.R. a Billboard 200-as listájának 15.helyén nyitott (nem is csoda,én is nagyon kíváncsi voltam már az új szerzeményeikre, és ahhoz képest nagyjából azt is kaptam, amit vártam - csak aztán, ahogy az lenni szokott, időközben más lemezek annyira lekötötték a figyelmemet, hogy még csak most jutottam el odáig, hogy írjak is erről :) ).
A kiadó (Eleven Seven Music) egyébként olyan jó fej volt, hogy a tervezett megjelenés előtt pár nappal már a teljes albumot közzétette a Deezer-en és nem mellesleg a youtube-on is (egész pontosan ITT), szóval aki szeretné, itt végighallgathatja a lemezt, teljesen legálisan és ingyenesen. :)
Aki még további érdekességre vágyik az albumot illetően, itt egy márciusi, elég részletes interjú a csapat dobosával - kis pluszolvasnivaló a zene mellé. :)
Tagok: Jacoby Shaddix (vokál), Jerry Horton (gitár, háttérvokál), Tobin Esperance (basszusgitár, háttérvokál), Tony Palermo (dobok, ütőshangszerek)

Tracklist:

01. Face Everything and Rise
02. Skeletons
03. Broken as Me
04. Falling Apart
05. Love Me Till It Hurts
06. Never Have to Say Goodbye
07. Gravity (ft. Maria Brink)
08. War Over Me
09. Devil
10. Warriors (ft. Royce da 5'9")
11. Hope for the Hopeless (Deluxe Edition Bonus Track)
12. Fear Hate Love (Deluxe Edition Bonus Track)

Már a lemez kezdőszólamait hallva totál biztosak lehetünk benne, hogy ez most megint sokkal másabb lesz, mint amit korábban, az évek során már megszokhattunk a Papa Roach-os srácoktól. Eddig sem a pure-metal zenéjükről voltak híresek, és már az előző, "The Connection" albumukkal is nagyon elmentek elektronikus-irányba - ezt az ösvényt követték ezen a lemezükön is. Viszont valahogy (ha már elektronikus...) nekem az előző korong jobban tetszett, több olyan dal volt rajta, ami még ma is a fülembe cseng, annyira belém ivódott. Sajnálom, hogy arra anno csak 9*-ot adtam, többet is megérdemelt volna, mert így meg ez a lemez kap méltatlanul kevés pontszámot majd a végén... :/ Hát, ez van...
Az album igazából tele van szerethető dalokkal, amiket bármikor szívesen elhallgat az ember, közülük viszont hozzám csak nagyon kevés került igazán közel, és amit leginkább figyelemre méltónak tartok, azokat is épp meg tudom számolni 1 kezemen.
Sorban haladva elsőként a nyitódal, a "Face Everything and Rise". Egyből bele a lecsóba, irány a mélyvíz, azt' ússzál b+. Imádtam.
Aztán a "Broken as Me", ami leginkább emlékeztet a hajdani PR-re. Van benne erő, súlyos és húzós.
Ugorva egy kicsit, nagyon megszerettem a "Gravity"-t is, amiben az In this Moment-énekesnő Maria Brink vendég-énekelt egyet. Ez sem a világ legjobb dala éppen, de hogy ez lesz az egyik, ami sok év múlva is eszembe jut majd erről a lemezről, az is biztos.
A "Devil" szintén egy különösen jól összerakott dal, a "hagyományosabb" PR-dalok közül, a refrént meg kifejezetten szeretem. 
A "Warriors" az egyik legjobb dal (szerintem) az egész lemezen, még akkor is, ha szanaszét lett elektronizálva - a lényeg így is megmaradt, sőt, talán csak még nagyobb hangsúlyt kapott ezáltal. Ezt már több értékelésemben is hangsúlyoztam, hogy én személy szerint nem vetem meg, sőt nagyon szeretem, mikor egy metáldal keretein belül intelligensen és stílusosan nyúlnak az elektronikus effektekhez, úgy, hogy ne legyen stílusidegen a csapattól - na ennek most Jacoby-ék tanúbizonyságát tették, ezt bizony így kell csinálni. :)

És hogy szerintem melyik dal sikerült a legjobban? Fogós kérdés, mert számomra a "Face Everything and Rise", a "Devil" és a "Warriors" ugyanakkora létjogosultsággal indulhatna, de én ezúttal ennél maradok:

Papa Roach - Warriors

 

Vacilláltam, hogy 8 vagy 8,5, tekintve, hogy (a stílust is figyelembe véve, amiben ez a lemez is készült) mennyire erős volt a "The Connection"... Ahhoz képest ez az album nálam nem rúg labdába, így indokolt lett volna a 8*, viszont egy átlag 8*-os lemeznél ez azért mégiscsak jobb. Szóval osztottam-szoroztam és ennyi lett a vége:

Osztályzat: 10/8,5

Címkék: hard rock 2015 8.5* alternativ metal |blog 2015| #Papa Roach# [kaliforniai] ¤Eleven Seven Music¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr447576312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása