HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Five Finger Death Punch - Got Your Six (2015)

**Valcsa** 2015.12.31. 15:07

five_finger_death_punch_got_your_six_2015_zenefuleimnek_blog_hu.jpgNincsenek rá szavak, hogy mennyire vártam én ezt a lemezt. *-* Az utóbbi időben nagy-nagy kedvencem lett a FFDP, rengeteget hallgattam őket, úgyhogy már nagyon szerettem volna kezeim között tartani az új korongjukat. :) Aztán mikor ez bekövetkezett, és végighallgattam az új anyagukat, azt kell mondjam, nem sikerült keserű szájíz nélkül kikapcsolnom a lejátszót...
A Got Your Six a zenekar hatodik sorlemeze (ha a címből nem lenne elég egyértelmű :D). A dobosuk azt nyilatkozta, hogy ez most sokkal brutálisabb és dinamikáját tekintve is extrémebb lett, mint szokott. Ezt én is így látom, de véleményem szerint épp ebben rejlik a lemez gyenge pontja is: amelyik dalukból igazán jó szerzemény születhetett volna, azt vagy "túlkeménykedték", túltolták, vagy épp pont a dal lelkét spórolták ki belőle... A lényeg, hogy számomra ezúttal nagyon nem sikerült igazán eltalálniuk az arany középutat...

Megjelent: 2015. szeptember 4. 

Tagok:

Ivan Moody (szólóének)
Zoltan Bathory (ritmusgitár)
Jeremy Spencer (dobok)
Jason Hook (szólógitár, háttérvokál)
Chris Kael (basszusgitár, háttérvokál)

Tracklist:

01. Got Your Six
02. Jekyll and Hyde
03. Wash It All Away
04. Ain't My Last Dance
05. My Nemesis
06. No Sudden Movement
07. Question Everything
08. Hell to Pay
09. Digging My Own Grave
10. Meet My Maker
11. Boots and Blood
12. You're Not My Kind (csak a Deluxe kiadáson!)
13. This is My War (csak a Deluxe kiadáson!)
14. I Apologize (csak a Deluxe kiadáson!)
15. Jekyll and Hyde (hangposta; rejtett track)

Az albumról legelőször a "Jekyll and Hyde" daluk látott napvilágot. Nem azt mondom, hogy rossz, de közel sem annyira fogós, mint amit a FFDP-os srácoktól megszoktunk... :/ Ezután én már nem tudtam, mit várhatok a lemeztől, de mint kiderült, a továbbiakban sem igazán nyűgöztek le ennél jobban. Ez gyakorlatilag egy átlag FFDP-dal, az én szememben nem ez fennállásuk legjobb dala...
A "Got Your Six" nagyon jól indul, még a verse is kellően ütős, húzós, csak azzal a refrénnel kellett volna kezdeni még valamit; meg kellett volna koronáznia ezt a dalt, ehelyett inkább csak végigzakatolunk a dalon, katarzis nélkül... 
Ami még igazán megtetszett, az egy lassabb, szomorkás dal, a "Digging My Own Grave". Mégis ezt tartom a lemez egyik legjobb pillanatának. 
Az ezt megelőző "Hell to Pay" is kiemelendő - itt éreztem némi slágergyanút. :) Imádom a ritmusát, tökéletesen el is lett találva a zúzás és a dallamosság egyensúlya.
De ami talán a leg-leg az egész albumon, az a "This is My War". :) Számomra ilyen az igazi FFDP, és ez emlékeztet leginkább a korábbi dalaikra. Az "I Apologize" nemkülönben. :)

Jó párszor oda-vissza meghallgattam ezt a lemezt, ennek ellenére nem sok dalra fogok róla emlékezni... Nem is az a bajom, hogy nem elég dallamos, mert az. Erre ezúttal is ügyeltek, hogy egálban legyen, egyedül azzal van gondom, hogy amolyan igazi slágereket nem sikerült erre az albumra felvenniük... Gondolok itt olyan dalokra, mint pl. a Cradle to the Grave, Lift me Up, The Pride, vagy a máig legnagyobb kedvencem, az első albumukról való The Bleeding. Teljesen olyan érzésem van, mintha korábban már minden jó dalötletüket elhasználták volna... Most sem igazán értem, hogy miért 15 dal került fel rá, 8-10 is simán elég lett volna, csak legalább mind annyira fogós, fülbemászó és nagyon szerethető lett volna, mint pl. azok, amiket az előbb soroltam. A mennyiség ez esetben a minőség rovására ment, én úgy érzem...
Én ezt a dalukat szerettem legjobban erről a lemezről:

Five Finger Death Punch - This is My War

 

Nálam totális zuhanórepülésben van mostanság ez a zenekar, évről évre egyre kevesebb pontot tudok adni a lemezeikre; a legelső még maxpontos volt, az előzőre meg már csak 7,5*-ot adtam - erre már annyit sem tudok. :( Fene tudja, hogy én untam rá időközben, vagy mi van, mindenesetre én most kicsit unatkoztam ezen a lemezen. Egyértelmű csalódás volt, pedig úúúúgy vártam... :(

10/7

Címkék: metal heavy metal hard rock 2015 groove metal 7* alternativ metal #Five Finger Death Punch# |blog 2015| [amerikai] ¤Prospect Park¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr688227054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása