HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

In This Moment - Black Widow (2014)

**Valcsa** 2016.07.26. 15:40

in_this_moment_black_widow.jpgNa jó, asszem inkább nem kezdek el pánikolni: épp ahogy elkezdtem most nekikészülni ennek az ajánlónak, egy pók kezdett mászni a karomon... :D Kész szerencse, hogy nem egy fekete özvegy volt... (utálom a pókokat.... na nem olyan brutál hisztériázósan, de rajtam csak ne mászkáljanak... brrrr)
Az In This Moment-től nemrég futottam bele totál véletlenül a The Fighter c. dalukba. Eddig valahogy nem is nagyon fontolgattam, hogy mielőbb sorra kerítsek tőlük egy albumot, valamiért az volt bennem, hogy túl üvöltözős/screamelős ez nekem, nem hiszem, hogy tetszene. De nagyot tévedtem. :) Elkezdtem hallgatni ezt a Black Widow albumot, és kellemesen csalódtam. :)
Az In This Moment zenekar 2005-ben alakult, és persze mint ahogy az lenni szokott, azóta sok tagcserén esett át. Maria Brink énekesnő és Chris Howorth szólógitáros viszont a kezdetektől oszlopos tagja az együttesnek. Mariát és Christ egy közös barátjuk hozta össze. Miután nyugtázták, hogy milyen sok közös van bennük, hamarosan el is kezdtek dalokat írni együtt. Később bevették maguk közé Jeff Fabb dobost is, és megalakult az In This Moment elődje, a "Dying Star". Blake Bunzel gitáros és Josh Newell basszeros csatlakozásával váltak teljes értékű zenekarrá, és kezdtek el demózni, amit aztán MySpace-en tettek közzé. Itt fedezte fel őket Rob "Blasko" Nicholson, aki Ozzy Osbourne zenekarának basszusgitárosa, és ettől kezdve ő patronálja és menedzseli az In This Momentet. 
Miután az interneten már kialakult egy kezdetleges, kisebb-nagyobb rajongótáboruk, "csináld-magad" turnéra indultak, mindenféle nagyobb hátszél nélkül, amivel sikeresen felkeltették a Century Media Records érdeklődését is, akik aztán egy nemzetközi lemezszerződést ajánlottak a csapatnak. Legelső lemezük 2007 márciusában jelent meg, Beautiful Tragedy címmel.
Eddigi, 11 éves fennállásuk alatt összesen 5 nagylemezt adtak ki. A Black Widow sorban az ötödik - és mivel nagyjából 2 éves időközökkel dobják piacra albumaikat, így idén már esedékes lenne egy új ITM lemez - egy 2017-es megjelenés viszont egyelőre biztosabbnak tűnik.

Megjelent: 2014.11.17.

Tagok:

Maria Brink (ének, zongora)
Chris Howorth (szólógitár, háttérvokál)
Travis Johnson (basszusgitár)
Randy Weitzel (ritmusgitár)
Tom Hane (dobok)

Tracklist:

01. The Infection
02. Sex Metal Barbie
03. Big Bad Wolf
04. Dirty Pretty
05. Black Widow
06. Sexual Hallucination (ft. Brent Smith)
07. Sick Like Me
08. Bloody Creature Poster Girl
09. The Fighter
10. Bones
11. Natural Born Sinner
12. Into the Darkness
13. Out of Hell

No kérem, Maria Brink-re is lehet mondani bármit (leggyakrabban azt szokták, hogy ő Lady Gaga metal-megfelelője, amiben van is némi igazság, bár ez engem a legkevésbé sem zavar...), csak azt nem lehet, hogy tehetségtelen. Meghallgatva a The Fightert, én egyből nagyon megszerettem a hangját. Aztán meghallgatva a lemezt, rájöttem, hogy tökmindegy, hogy lassú/lírikusabb dalt énekel, vagy pörgősebb/scream-részekkel tarkított dalban ereszti ki a hangját, akkora dög van benne, hogy tornádóként ragadja magával a hallgatóságot. Nekem konkrétan az ő hangjával bármit el tudnának adni. :) Az albumon is voltak kevésbé ütős dalok, de az, hogy Maria adta elő, sokat dobott rajta, pozitív irányba.
A dalokról: mint ahogy már párszor említettem fentebb, az albumról a legelső kedvenc a The Fighter volt. A hozzá készült, egyébként végtelenül egyszerű, de annál művészibb klippel alkot kerek egészet, ezt pedig Maria beleélő képessége koronázza meg: kétségtelen, hogy ő bármit énekel el, bármit ad elő, benne él a dalban, vele együtt létezik abban a pár percben.
A lemezen inkább az ehhez hasonló negatívabb, agresszívebb hangvételű dalok vannak túlnyomó többségben (sok dal épp a dallamtalanságával válik azzá - és ezekből bizony van bőven az albumon). Tény, hogy eléggé "dark" lemezre sikerült ez most, amiről egyébként így nyilatkozott az énekesnő: "Ez az album a sötétebbik oldalamat mutatja. Arról szól, hogy felfedezed a belső gyengeségeidet, majd erővé kovácsolod azokat: az újjászületésről, a felszabadulásról, annak felismeréséről, hogy a sötét és a világos egyensúlya a legfontosabb a világon. Szerintem a közönség nagyra értékeli majd a lemez változatosságát, illetve azt, hogy olyan más oldalainkat is megismerhetik, amelyeket eddig még nem tapasztalhattak meg.” (forrás: Shockmagazin.hu)
A másik nagy kedvenc az albumról a Natural Born Sinner. Egyszerűen fénypontja a lemeznek, gőzöm sincs, miért szerettem meg ennyire: akiknek eddig mutattam, nem voltak tőle elragadtatva, szóval lehet, hogy csak engem vett meg kilóra - de engem aztán nagyon. :)) Ha létezne egy "Életem Kedvenc Dalai" válogatás, tutira bekerülne ez a dal is.
A Dirty Pretty is üde színfolt volt a lemezen, ezzel az elektronikus nyitánnyal, (kicsit Marilyn Manson-os hangzásvilággal), aztán a dallamos/poposabb refrénnel - tökéletes elegyet alkot. :) Ennél is beragadt párszor a replay gomb.
Kedvenc momentumként tudom még kiemelni a Bloody Creature Poster Girl-t is. Annyira nyomasztó, és már-már az őrület határát súrolja - mégis imádtam. :)
A lemezen közreműködött Brent Smith is, a Shinedown énekese: a Sexual Hallucination-ben énekel duettet Maria Brinkkel - ez is egészen tetszetős dal, bár én kicsit többet vártam volna ettől a kollaborációtól... :/
Az album lezárása pedig több mint érdekes: az Into the Darkness-ben egy valószerűtlen párbeszéd után cirka 1 percen keresztül még hallhatjuk az énekesnőt zokogni... Aztán következik a lemez záróakkordja, az Out of Hell, ami egy lírikus ballada, egy fiatal, prostituálttá vált lányról és egy fiatal srácról, aki a családi helyzete miatt hajléktalanná vált. Amolyan minden jó, ha jó a vége -szerzemény ez, arra biztat, hogy soha ne add fel, van út kifelé ebből a pokolból, és együtt kimászunk belőle, bármilyen lehetetlen helyzet adódott. 
Bár viszonylag kevés dalt jelöltem most ki, ettől függetlenül a lemez többi dalát is (majdnem mindegyiket) szívesen hallgattam. 
Biztosan sorra fogom venni az előző In This Moment lemezeket is, abban reménykedve, hogy legalább ennyire tetszeni fog majd mindegyik. :))

Az én kedvencem a lemezről (fej fej mellett haladva a The Fighter-rel és a Bloody Creature Poster Girl-lel): 

In This Moment - Natural Born Sinner

 

Eddig megjelent klipes dalok:

10/8,5

Címkék: gothic 2014 electronic industrial metal 8.5* alternativ metal [amerikai] ¤Atlantic¤ |blog 2016| #In This Moment#

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr468915470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása