HTML

Kövesd a blogot Facebook-on is!

Zene füleimnek...

A blogon szereplő bejegyzések NEM KRITIKÁK! Úgy gondolom, a kritikákat hozzáértő emberek írják, én pedig nem vagyok kritikus, és ez a blog sem egy kritikai blog! Ez egy naplószerű blog, személyes gondolatokkal, történésekkel... Ha nem tetszik, amiket írtam, csak úgy, saját szórakoztatásra, akkor keressetek olyat, ami tetszik, és ne álljatok le szitkozódni, sértegetni, trollkodni. Köszöntem... Akik viszont a zenék miatt jöttek, és nem piszkálódni, azoknak üdv itt, és jó böngészést, zenehallgatást. =) ---------------------------------------------------------------------------------------------------Kedvenc vagy épp "nemkedvenc" albumaim gyűjtőhelye - egyszóval minden, amit valamikor, valahol hallottam, és amiről majd viszonylag röviden, nem túlragozva, kertelés nélkül majd jól megmondom a magamét. Ne lepődjetek meg egy-egy albumon, hogy mit keres itt: utálok úgy leszólni egy bandát, hogy nem is ismerem a zenéjüket... Ennek nem vagyok híve... Egyébként - mint ahogy hamarosan ki is fog derülni, ha tovább böngészel - leginkább a rock, metál műfajban, valamint ezek alműfajaiban kalandozom majd (néha lehetséges, hogy becsúszik 1-1 olyan lemez, aminek nem sok köze van ezekhez a műfajokhoz, de ha tetszik, akkor mindenképpen fogok ilyenekről is blogolni) A bejegyzésekben pirossal kiemelt trackekre felhívom figyelmeteket, mert nekem nagyon tetszenek. Hátha másnak is. Minden albumot pontozok 1-10es skálán, kiemelve az általam legjobbnak vélt dalt. Jobb oldalt különböző szempontok szerint böngészhettek is a bejegyzések között, valamint összegyűjtöttem néhány hasznos és érdekes linket is, ezeket is érdemes meglesni. :) Nem vagyok szakértő, se újságíró. Ezek kizárólag csak egy zenebolond firkálmányai az általa hallgatott/hallott albumokról - szigorúan szubjektíven. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ha letöltés miatt tévedtél be, akkor csalódni fogsz: itt nincsenek letölthető albumok, és nem is lesznek. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Az előadókkal illetve a megjelenésekkel kapcsolatos háttérinformációk forrása az előadók hivatalos oldalai, valamint a magyar és angol nyelvű wikipédiás oldalak. --------------------------------------------------------------------------------------- A blogot indítottam: 2010.07.27.

Heti toplistáim, új dalokkal:

(katt a képre)

weekly_top.jpg

Online látogatók száma:

Véleményezett albumok

Előadó, kiadó, év, nemzetiség, műfaj, értékelés

Címkefelhő

Kommentek

  • Slepy: Nekem is a Halo On Fire a kedvencem erről az albumról. :) (2017.06.09. 20:55) Metallica - Hardwired… to Self-Destruct (2016)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: No igen, lassan már sajnos erről lesz híres a Nightwish, hogy minden énekesnőjüknek ilyen látványos módon kötnek útilaput a lábára... :/ Floor helyében én ezek után már nem lennék... (2016.11.23. 17:26) Nightwish - Once (2004)
  • Spectroli: Most nem értek egyet veled. A TNotB a kemény zene, egyik legnagyobb mesterműve. (2016.11.23. 17:10) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982)
  • Jurancsik Eszter: @**Valcsa**: Felhagytak, amikor Anette-t kivágták a csapatból (véleményem szerint ugyanolyan gusztustalan módon, mint Tarját, csak kisebb hajcihővel...). Anette szólómezén bebizonyította, hogy tehet... (2016.11.23. 17:10) Nightwish - Once (2004)
  • **Valcsa**: @Jurancsik Eszter: Ez teljes mértékben így van. Kettejük hangja nagyon különböző, ezért sem értettem, miért kell erőltetni, hogy Anette régi Nightwish dalokat énekeljen... :/ Valljuk be, Tarja azért... (2016.11.22. 10:33) Nightwish - Once (2004)
  • Jurancsik Eszter: Sajnos annak idején Tuomas agyszüleménye volt, hogy Anette énekeljen Tarjás dalokat is. A gáz csak annyi, hogy Tarja operaénekesnő, Anette pedig más képzettséggel rendelkezik. Szép hangszíne van, és... (2016.11.22. 10:28) Nightwish - Once (2004)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: A Lost In Forever hatalmasat szól. Nálam első hallásra átjött. :-) (2016.11.14. 20:51) Beyond The Black - Lost In Forever (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Mindenképpen. :) (2016.10.21. 14:34) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Figy L M 1 ideYEeeah: @**Valcsa**: Pedig a Rudán-korszakuk a legjobb. :) Ajánlom figyelmedbe ízlelgesd azt is. Megéri ráfordítani az időt, és majd rájössz hogy eddig mit hagytál ki. De még nem késő. :) (2016.10.21. 14:32) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • **Valcsa**: @FigyL.M. 1 ideYEeeah: Reméltem, hogy a "Hol van a szó"-t nem fogod kihagyni a linkelésből. :) A Rudán-korszakból ezt az egy dalukat ismerem, de ezt szeretem is. :) (2016.10.21. 00:14) Pokolgép - Metálbomba (2016)
  • Utolsó 20

Panic! at the Disco - Death Of A Bachelor (2016)

**Valcsa** 2016.09.25. 12:33

panic_at_the_disco_death_of_a_bachelor_2016.jpgAzt hiszem, most jött el az a pont, mikor már egyre kevésbé nevezhetjük bármiféle rocknak azt, amit a Panic! at the Disco művel. Anno rajongtam ezért a formációért, sőt még az előző "Too Weird to Live, Too Rare to Die" lemezük is nagy durranás volt (legalábbis nálam mindenképpen)... Aztán jött ez az idei lemez...
Mint ahogy az ismeretes, ezt az albumot a zenekar énekese, Brendon Urie már egyes egyedül írta és rögzítette - turnézni is már csak turnézenészekkel jár, szóval a Panic! at the Disco mára már teljesen mono lett, az állandó tagok számát tekintve... Urie egy interjúban boncolgatta azt is, a lemez munkálatainak kezdete előtt, hogy egyelőre még abban sem biztos, hogy új P!ATD-album fog-e születni, vagy inkább szólóalbumot ad ki (nem mintha nem lenne tökmindegy amúgy... :D no meg hát szerintem Brendon Urie neve is van már legalább annyira ismert, mint a P!ATD-é, úgyhogy attól sem igen kellett volna tartania, hogy a szólólemeze kevésbé fogyott volna.)
A formáció eddigi dobosa, Spencer Smith 2015-ben lépett a távozás mezejére, Dallon Weekes basszeros/gitáros pedig (aki már korábban is turnézenészként működött közre a zenekar életében, 2010-ig) szintén tavaly állandó tagból lefokozta magát ismét turnézenésszé.
Érdekesség még a Panic! háza tájáról, hogy az idén megjelent Suicide Squad - Öngyilkos osztag c. filmhez Urie is hozzájárult egy trackkel: a Queen-féle Bohemian Rhapsody-ból készített egy feldolgozást, ami annyira profi lett, és olyannyira követi az eredeti dalt, hogy az valami elképesztő. :) ITT meghallgatható.

Megjelent: 2016.01.15.

Tagok:

Brendon Urie (ének, gitár, basszus, dob)

Tracklist:

01. Victorius
02. Don't Threaten Me with a Good Time
03. Hallelujah
04. Emperor's New Clothes
05. Death of a Bachelor
06. Crazy=Genius
07. LA Devotee
08. Golden Days
09. The Good, the Bad and the Dirty
10. House of Memories
11. Impossible Year

Legelőször a Hallelujah-t hallottam a lemezről, és őszintén: nem nyűgözött le. :/ Pedig ha valaki, hát én eléggé csíptem már szinte a kezdetek óta a Panic! at the Disco zenéjét, de nekem ez elkeserítően langyosvíz volt csak... :( Annyival jobbat tudott ez a zenekar eddig...
Ezen a másodikként megjelent single, a Victorious sem sokat javított, mintha egy Fall Out Boy dalt hallgatnék...
Aztán jött az áttörés az Emperor's New Clothes-szal - nem mondom, hogy ez egy korszakalkotó dal, de számomra klasszisokkal jobb, mint az első kettő. :) A megjelenés óta már rengetegszer meghallgattam, és azóta sem unom. :) A videója meg hát... khm... érdekes. :D
Bár a rock műfajától a 2. track is nagyon messze van, és a szövege is eléggé erős (na ez az életmód az, amit én a leghatározottabban elutasítok...), de a zenei alapja és a dallama miatt mégis sikerült megfognia. :)
A Death of a Bachelor a kicsit jazzes, sanzonra hajazó mivoltában szintén egy viszonylag jó kis dal lett.
A Crazy=Genius már inkább a jazz és a swing keveréke, mindenesetre én ezt imádtam. :) Pedig alapból a jazz és a swing is baromi messze áll tőlem. :D
Az LA Devotee szintén egy "szívesen-hallgatom" kategóriás dal nálam, bár ezt is inkább popnak nevezném, vagy valami fura alter rocknak, pop/rock-nak. Az Emperor's... után ez volt a második dal a lemezről, ami úgy igazán megfogott, és nap közben is sokszor eszembe jutott, és dúdolgatni kezdtem. :)
Ami pedig még nekem személyes kedvencem lett első hallásra, az a House of Memories. :) Ez is inkább pop, a rocknak semmi köze hozzá, de én mégis nagyon bírtam... :)
No de nem is húzom tovább az időt, azokat úgyis kijelöltem, amiket igazán szerettem a lemezről (igazából majdnem mindegyik számukban találtam valami olyat, ami miatt szerethetővé vált és időről időre visszatértem hozzájuk - de azt is kár lenne tagadnom, hogy bizony a korábbi lelkesedésem és rajongásom a "csapat" iránt már talán véglegesen a múlté...)
Kedvencként most ezt fogom kiemelni (bár lenne még néhány dal a lemezről, ami legalább ennyire megérdemelné):

Panic! at the Disco - Emperor's New Clothes

 

Eddig megjelent klippes dalok:

10/8,5

Bővebben a zenekarról:

http://www.panicatthedisco.com/

https://www.facebook.com/panicatthedisco/

Címkék: pop rock electronic 2016 alternativ rock 8.5* [amerikai] ¤DCD2¤ |blog 2016| #Panic! at the Disco# ¤Fueled by Ramen¤

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zenefuleimnek.blog.hu/api/trackback/id/tr911670326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása